HR Medewerker

Vanwege groei en optimalisatie van onze kinderopvangorganisaties én ter versterking van ons team, zijn wij op zoek naar een enthousiaste en proactieve HR Medewerker die op korte termijn beschikbaar is voor 32 uur per week. Ben jij goed in coördineren?  Zorg jij ervoor dat alle HR-processen goed verlopen? Ga jij graag ondersteunend te werk in een organisatie die volop in beweging is en waarbij je ook veel vrijheid krijgt om zaken op te pakken? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Dit zijn wij!
Onze organisatie bestaat uit 4 aanbieders van professionele kinderopvang met in totaal circa 45 kinderopvanglocaties verspreidt door het land. Ruim 500 medewerkers zetten zich gemotiveerd in voor hun werk in deze prachtige branche. Met z’n allen werken we samen om ouders en kinderen de best mogelijke opvang te bieden, maar halen we ook het beste uit elkaar naar boven. Als organisatie zijn we leergierig, gedreven en gaan we voor de beste kwaliteit. In de functie van HR Medewerker ben je werkzaam op het servicebureau in Soest en draag je samen met de collega’s van de afdelingen HR, Planning, Financieel, Facilitair, Kwaliteit en Marketing bij aan de ondersteuning van alle locaties. 

Wat ga je doen?
Als HR Medewerker verwerk je personeelsadministratie en bewaak je de voortgang van administratieve processen, de uitvoering van regelingen en het opvolgen van procedures. Waar nodig stel je deze bij of scherp je deze aan. Je controleert de maandelijkse salarisuitbetalingen in samenwerking met de salarisadministratie en financiële afdeling. Afwijkingen signaleer je door controles te verrichten op de administratie. Je coördineert werkzaamheden die bij in- en uitdiensttreding, jubilea en ziekteverzuim van medewerkers van toepassing zijn en verzorgt de bijbehorende correspondentie. Ook beheer je HR en vacature mailboxen en biedt je ondersteuning bij HR-gerelateerde projecten. 

Wat zoeken we in jou?
Je beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel, grijpt kansen en handelt resultaatgericht. Je fungeert als vraagbaak voor collega’s over HR zaken, communiceert zeer gemakkelijk en bent betrokken, positief en praktisch ingesteld. Door in oplossingen te denken, kun je snel schakelen. Je staat stevig in je schoenen en laat je niet uit het veld slaan. Een flexibele en nauwkeurige werkhouding is dan ook een must! Verder: 

Wat geven we jou?
Een uitdagende functie, waarbij je veel ruimte krijgt voor eigen inbreng en mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen. Je komt te werken in een sfeervolle werkomgeving met enthousiaste collega’s en mag meebouwen aan de verdere professionalisering van onze organisatie. 

Het betreft in eerste instantie een tijdelijk dienstverband, met uitzicht op een vast contract. Arbeidsvoorwaarden en salariëring zijn conform CAO en de inschaling voor deze functie is schaal 7 (€ 2453 – € 3245 per maand o.b.v. 36 uur). Daar bovenop krijg je vakantiegeld, een eindejaarsuitkering, een tegemoetkoming in je reiskosten en een bijdrage aan je pensioen, korting op de zorgverzekering en kun je gebruikmaken van diverse fiscale voordelen. Heb je zelf kinderen? Dan profiteer je van een mooie korting voor opvang op onze vestigingen. 

Interesse?
Wil je werken in een organisatie die volop in beweging is en een belangrijke bijdrage leveren aan de verdere groei en optimalisatie? Dan gaan wij graag met jou in gesprek! Stuur je CV en motivatie op naar werken@smallsociety.nl. Heb je vragen over de vacature? Neem dan telefonisch contact op met Lera via 030-2211003. Reageren op deze vacature kan tot 10 januari 2022.