Financieel administratief medewerker
Ben jij gek op cijfers en heb je oog voor detail? Op ons servicebureau in Soest zijn wij per direct op zoek naar een financiële uitblinker die ons team komt versterken voor 32 tot 40 uur per week.
Over ons
Samenwerkende Kinderopvang staat voor “groot worden door het kleine in ere te houden”. Dat doen wij op dit moment vanuit 15 kleine en middelgrote kinderopvangorganisaties in Nederland. Elk met een eigen identiteit en een sterke focus op kwaliteit. Vanuit ons servicebureau in Soest ondersteunen wij 5 van deze unieke kinderopvangorganisaties: Topkids, BenBelle, Speel-Inn, Fris! Kinderdagverblijven en RivaKids. Dit doen we samen met de afdelingen HR, Planning, Marketing, Kwaliteit en Facilitair.
Wat ga je doen?
Samen met 7 enthousiaste collega’s vorm jij straks team Financiën. Als Financieel administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse werkzaamheden van de crediteuren- en debiteurenadministratie. Je werkt nauw samen met de twee andere Financieel administratief medewerkers en rapporteert aan de Financial Controllers. De functie bestaat o.a. uit de volgende werkzaamheden:
Algemeen
- Verwerken en controleren van bankmutaties en matchen met in- en verkoopfacturen;
- Bijdragen aan het maandelijks aanleveren van een betrouwbare, volledige en tijdige rapportage.
Crediteurenadministratie
- Inboeken van inkoopfacturen en declaraties;
- Ophalen van ontbrekende en/of onjuiste facturen en gegevens;
- Zorgen voor aansluiting met andere administraties;
- Zorgen voor tijdige goedkeuring en betaalbaar stellen van de inkoopfacturen en overige uitgaven;
- Zorgen voor voldoende saldi op de bankrekeningen voor betalingen;
- Aanmaken en beheren van crediteurengegevens.
Debiteurenadministratie
- Maandelijkse incasso-opdrachten klaarzetten;
- Controleren van openstaande saldi en signaleren van achterstallige betalingen;
- Via Payt en telefonisch bewaken van de standaard incassoprocedure, behandelen van vragen en bezwaren, zoeken naar passende oplossingen, aanmaken van betalingsregelingen.
Wie ben jij?
- Je hebt cijfermatig inzicht en bent nauwkeurig;
- Je bent communicatief sterk en beschikt over goede sociale vaardigheden;
- Je hebt ervaring met financiële administratie in een soortgelijke functie;
- Ervaring met Exact Online en Payt is een pré;
- Je bent een echte teamplayer met een proactieve houding;
- Je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur per week.
Wat bieden wij?
Een uitdagende functie in een groeiende en professionele organisatie. Je wordt onderdeel van een hecht team met enthousiaste collega’s en er is ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Het salaris ligt tussen de € 2.818,- en € 3.762,- bij een dienstverband van 36 uur, conform de CAO-kinderopvang. De standplaats is Soest.
Enthousiast geworden?
Heb jij de juiste vaardigheden in huis om deze vacature te vervullen? Dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet! Stuur je CV naar [email protected] of vul het formulier hieronder in. Voor vragen over de vacature kun je telefonisch contact opnemen met Nathalia Schmidt (recruiter) via 030-2211003 of via WhatsApp op 06-010260396.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.