HR Medewerker

Vanwege groei en optimalisatie van onze kinderopvangorganisaties én ter versterking van ons team, zijn wij op zoek naar een enthousiaste en proactieve HR Assistent die op korte termijn beschikbaar is voor 32-36 uur per week. Ben jij goed in coördineren? Zorg jij ervoor dat alle HR-processen goed verlopen? Ga jij graag ondersteunend te werk in een organisatie die volop in beweging is en waarbij je ook veel vrijheid krijgt om zaken op te pakken? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Over ons
Onze organisatie bestaat uit 4 aanbieders van professionele kinderopvang met in totaal circa 60 kinderopvanglocaties verspreid door het land. Samen werken we om ouders en kinderen de best mogelijke opvang te bieden, en halen we het beste uit elkaar. Als organisatie zijn we leergierig, gedreven en streven we naar de beste kwaliteit. In de functie van HR Assistent ben je werkzaam op het servicebureau in Soest en draag je samen met de collega’s van de afdelingen Planning, Financieel, Facilitair, Kwaliteit en Marketing bij aan de ondersteuning van alle locaties.

Wat ga je doen?
Als HR Assistent verwerk je personeelsadministratie en bewaak je de voortgang van administratieve processen, de uitvoering van regelingen en het opvolgen van procedures. Waar nodig stel je deze bij of scherp je ze aan. Je controleert de maandelijkse salarisuitbetalingen in samenwerking met de salarisadministratie en financiële afdeling. Afwijkingen signaleer je door controles uit te voeren op de administratie. Je coördineert werkzaamheden die van toepassing zijn bij in- en uitdiensttreding, jubilea en ziekteverzuim van medewerkers en verzorgt de bijbehorende correspondentie. Ook bied je ondersteuning bij HR-gerelateerde projecten.

Wat zoeken we in jou?
Je beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel, grijpt kansen en handelt resultaatgericht. Je fungeert als vraagbaak voor collega’s over HR-zaken, communiceert zeer gemakkelijk en bent betrokken, positief en praktisch ingesteld. Door in oplossingen te denken, kun je snel schakelen. Je staat stevig in je schoenen en laat je niet uit het veld slaan. Een flexibele en nauwkeurige werkhouding is dan ook een must! Verder:

Wat geven we jou?
Een uitdagende functie, waarbij je veel ruimte krijgt voor eigen inbreng en mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Je mag mee bouwen aan de professionalisering van onze HR-afdeling en komt te werken in een sfeervolle werkomgeving met enthousiaste collega’s. Arbeidsvoorwaarden en salariëring zijn conform CAO en het bijbehorende salaris voor deze functie is minimaal € 2693,- en maximaal € 3869,- o.b.v. 36 uur is, afhankelijk van opleiding en ervaring. Daarbij bieden we je een reiskostenregeling, pensioenregeling, eindejaarsuitkering, korting op de zorgverzekering en kun je gebruikmaken van diverse fiscale uitruilmogelijkheden. Heb je zelf kinderen? Dan profiteer je van een mooie korting voor opvang op onze vestigingen.

Interesse?
Wil je werken in een organisatie die volop in beweging is en een belangrijke bijdrage leveren aan de verdere groei en optimalisatie? Dan gaan wij graag met jou in gesprek! Stuur je CV en motivatie op naar werken@topkids.nl of vul onderstaand formulier in. Heb je vragen over de vacature? Neem dan telefonisch contact op met Nathalia via 030-2211003 of 06-10260396. We hopen snel van je te horen en kijken uit naar een eventuele samenwerking!

Sollicitatie

  • Max. bestandsgrootte: 50 MB.